Fakturok logo

Potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat

Jsme tady pro Vás ve všední pracovní dny. Neváhejte se na nás obrátit s dotazy. Rádi Vám poradíme.
podpora@fakturok.cz

Často kladené otázky

Odpovědi na vaše nejčastější otázky. Nenašli jste, co potřebujete? Kontaktujte nás

Mám neomezený přístup ke všem funkcím aplikace?

Ano, budete mít plný přístup ke všem funkcím aplikace. Software je navržen tak, aby pokryl všechny potřeby pro efektivní fakturaci, ať už jste OSVČ nebo menší firma. Aplikace je plně funkční a připravená k použití, pravidelně ji aktualizujeme o nové funkce a vylepšení, která ještě více zjednoduší Vaše podnikání.

Co se stane až mi skončí zkušební období?

Jakmile uplyne 16 dní zkušebního období, zašleme Vám fakturu za zvolené období s 14denní splatností. Pokud fakturu uhradíte do 14 dnů od jejího vystavení, automaticky se Vám aktivuje zvolený tarif, a v opačném případě bude Váš účet automaticky deaktivován 31. den. V případě zájmu o opětovnou aktivaci účtu nás prosím kontaktujte emailem.

Budou v aplikaci vycházet nové aktualizace?

Ano, aktualizace budou vycházet pravidelně. Neustále pracujeme na vylepšení a přidávání nových funkcí, abychom zajistili, že náš software bude co nejefektivnější a co nejvíce přizpůsobený Vašim potřebám. Aktualizace přinesou zlepšení výkonu, opravy chyb a nové funkce, které zvýší efektivitu používání softwaru. O všech novinkách budete informováni.

Jak jsou zabezpečená má fakturační data?

Vaše fakturační data jsou chráněna šifrováním na nejvyšší úrovni s každodenním zálohováním, které zajišťují jejich bezpečnost a obnovitelnost. Využíváme víceúrovňové bezpečnostní postupy, které zaručují, že přístup k datům mají pouze řádně autorizovaní uživatelé. Tímto způsobem chráníme citlivé informace a zajistíme jejich maximální ochranu před neoprávněným přístupem.

Jak mohu sledovat stav faktury? (Zaplacená, Vystavená..)

V naší aplikaci můžete efektivně spravovat faktury podle aktuálního stavu. Po vystavení je faktura označena jako „Vystavená“. Pokud není uhrazena do data splatnosti, automaticky se přesune do stavu „Po splatnosti“. Stav faktury lze manuálně aktualizovat na „Zaplacená“ nebo „Nezaplacená“. Pro lepší přehled a správu máte k dispozici funkci filtrování, která vám umožní rychle zjistit stav jednotlivých faktur.

Jak rychle mohu vytvořit fakturu?

Fakturu lze vytvořit během pár kliknutí, je to otázka jedné minuty. Jednoduše v aplikaci kliknete na tlačítko „Nová faktura“, vyberte odběratele, zadejte částku a případně doplňte další informace. Hotovo!